CRM DANIŞMANLIĞI
Axia CRM ekseninde,
müşterileriniz ile olan ilişkinize değer katmak için firmanızın yürüyeceği yolu
çizmek, birlikte yürümek ve bu yolculuğu sürekli değer katan bir şekle
getirecek iş ortağınızdır.
CRM Danışmanlığı kapsamında,
sektöre, firmaya, firmanın hitap ettiği veya etmek istediği müşteri
segmentlerine, finansal yapısına göre özel şekillendirilmiş çözümlerin hayata
geçirilmesinin faydasına inanır.
CRM’in temelinde veriye dayalı
tanımak ve özelleştirilmiş aksiyonlar almak yatmaktadır. Biz de bu felsefe ile
özdeşleşerek müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel çözümleri belirleyip hayata
geçiriyoruz.
Bu süreci yönetirken de temel
metodolojimizin yolumuzu aydınlatmasına izin veriyoruz.
Temel Metodolojimiz:
· Mevcut Durum Analizi
· İhtiyaç Analizi
· Strateji ve Hedeflerin Belirlenmesi
· Müşteri Segment Tanımlarının belirlenmesi
· Segmentlere yönelik iletişim kurguların
oluşturulması
· Hedefli İletişimde
o İlave Satış Yaratmaya Yönelik Çalışmalar
o Elde Tutma
o Geri Kazanım
· KPI’ların belirlenmesi ve ölçümlenmesi
· Proje Yönetimi